ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА РОЖНЯТІВЩИНИ
Каталог статей
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 12
Показано матеріалів: 11-12
Сторінки: « 1 2

В  статті  розкрито   зміст  моніторингового  дослідження  щодо  виявлення  типів  обдарованості  та  вивчення  запитів  вчителів  щодо  супроводу  таких   дітей. На  основі  аналізу  надані  рекомендації  для корекції  керівникам  навчальних  закладів, вчителям, працівникам  психологічної служби.

Мої статті | Переглядів: 1846 | Додав: вірар | Дата: 06.06.2012 | Коментарі (0)


Рекомендації психолого-педагогічного консиліуму:

I.Адміністрації школи:

1.Створити умови для чіткої організації навчально-виховного процесу учнів 5-х класів
Протягом року
2.Здійснювати контроль за діяльністю класних керівників, вчителів, які працюють у 5-х класах, з урахуванням специфіки даного періоду та результатів діагностики.
Протягом року
3.Забезпечити проведення повторного діагностування учнів 5-х класів з метою виявлення перебігу адаптації, рівня вихованості, пізнавальних процесів.
Протягом року
4.Провести повторний психолого-педагогічний консиліум за підсумками роботи п’ятикласників у 2007/2008 н.р. та результатами діагностичних досліджень.
Квітень

II.Класним керівникам:

1.Спланувати роботу зі здійснення соціально-психологічного супроводу за результатами діагностичних і рекомендаціями психолого-педагогічного консиліуму.
До кінця листопада
2.Здійснювати соціально-педагогічний супровід п’ятикласників і постійно проводи співбесіди, консультації з психологом школи з різних проблем навчання і виховання.
Протягом року
3.Розвивати в учнів почуття колективізму, ставити їх в такі умови, де без підтримки однокласників обійтися важко: екскурсії, свята, конкурси, естафети.
Протягом року 4.Створювати атмосферу доброзичливості, щирості, будувати стосунки зі школярами з урахуванням їх навчальної діяльності.
Протягом року
5.Розвивати рефлексивні уміння учнів дивитися на себе «з боку», формувати навички самоконтролю та самооцінки.

ІІІ. Класним керівникам, учителям-предметникам:

1.Звернути особливу увагу на таких учнів, яких не сприймає більшість класу, тобто вони залишились поза вибором. Це діти, які не можуть реалізувати себе в класному колективі, через невпевненість у влас-них силах або через невміння використовувати свої можливості.
2.Давати велику кількість нової інформації, додаткове навантаження, вести діалог з учнями з піднесеним емоційним фоном, швидким переключенням уваги.
3.Особливу увагу приділити учням, які швидко стомлюються, втрачають здатність продуктивно працювати.
4.Провести індивідуальні бесіди з учнями. Які виявили під час діагностичних досліджень низький рівень психофізичної адаптації до навчання в середній ланці. А також з їхніми батьками щодо режиму учнями, харчування і відпочинку.
5.Приділити більше уваги учням з низьким рівнем емоційної адаптації.
6.Провести індивідуальні бесіди з ними для з’ясування причин незадоволення стосунками в класному колективі, в сім’ї, з друзями.
Протягом року.

IV.Психологу школи:
1.Проводити індивідуальне консультування батьків і учнів з проблем-них питань навчання і виховання.
2.Організувати та проводити роботу з учнями, які відчувають труднощі у спілкуванні.
3.Проводити тренінги з учнями 5-х класів, спільні заняття учнів та батьків для зменшення емоційної напруги, створення належних умов навчання й виховання дітей в сім’ї і школі.
Протягом року.
4.Провести другий етап діагностики.

Подоланню труднощів періоду адаптації може сприяти цілеспрямована координація дій учителів, їх професіоналізм та досвідченість. Організаційними формами роботи щодо підготовки педагогів, які працюють у 5-х класах є:

• Проведення спеціальних тренінгів з проблем наступності;

• Система відкритих уроків, на яких самими педагогами відстежується динаміка форм і методів навчання учнів впродовж 1-5 класів;

• Організація різнорівневого співробітництва дітей 1-5 класів за активної участі вчителів початкової та основної школи.
Мої статті | Переглядів: 482 | Додав: вірар | Дата: 06.06.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-12
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz