ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА РОЖНЯТІВЩИНИ
Каталог статей
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Даний тренінг спрямований на допомогу фахівцям розібратися не тільки зі своїми виникаючими питаннями, а й дати матеріал для подальшої роботи в режимі тренінгових занять. Даний тренінг може бути запропонований для учнів старших класів в рамках «Школи життя», а також для педагогів.

 

     Умови проведення: 10 занять, 1 раз на тиждень, тривалість кожного заняття 3 - 3,5 години. Кількість учасників групи до 15 осіб. З них 2 тренера (соціальний педагог і педагог-психолог). Необхідно просторе приміщення, де стільці розставляються по колу, і ще залишається місце для рухливих вправ. В ході роботи будуть потрібні: папір, набори кольорових олівців, фломастери, крейда, клей, кольоровий папір, журнали з картинками, ножиці, стенди, плакати (див. у завданні), скотч, м'які іграшки, коробка чи скриня, хустки.

 

План занять

Заняття 1 ТЕМА: «Знайомство. Представлення теми тренінгу »

Заняття 2 ТЕМА: «Психологія індивіда і групи»

Заняття 3ТЕМА: «Досконала людина. Казка чи бувальщина? »

Заняття 4 ТЕМА: «Люди навколо мене»

Заняття 5 ТЕМА: «Вірте ... Але тільки не всім і не завжди »

Заняття 6 ТЕМА: «Люди, яких любимо ми, не завжди люблять те, що любимо ми»

Заняття 7 ТЕМА: «Жалість. Злість і Щастя »

Заняття 8 ТЕМА: «Приділяйте собі уваги не менше, ніж іншим»

Заняття 9 ТЕМА: «Самотність - це стан розуму чи тіла?»

Заняття 10 ТЕМА: «Підведення підсумків роботи тренінгу»


Мої статті | Переглядів: 2352 | Додав: вірар | Дата: 29.03.2013

Корекційно-розвивальна програма"Хочу” + "Можу” + "Треба” = "Правильний вибір професії” – Н. Дем’янчук, практичний психолог Богородчанської ЗОШ І–ІІІ ст. № 1 Богородчанської районної ради (Протокол № 4 від 6 листопада 2007 р.)
Мої статті | Переглядів: 1212 | Додав: вірар | Дата: 10.09.2012 | Коментарі (2)


Мої статті | Переглядів: 483 | Додав: вірар | Дата: 10.09.2012 | Коментарі (0)

Динамічні зміни  сьогодення  передбачають  зміну пріоритетів у формуванні позицій особистості, гнучкості  у  сприйняті себе  та  навколишньої  дійсності. Така  реальність  вимагає  від  освітян  принципово нової системи навчання та виховання, що визнає особистість як самоцінність, і на цій основі забезпечує високий рівень активності індивіда в процесі індивідуальної діяльності щодо творчого оволодіння суспільними цінностями. Освітній процес повинен дати можливість кожному учневі  реалізувати себе в пізнанні, навчальній діяльності, поведінці, з врахуванням  його здібностей, нахилів, інтересів, ціннісних орієнтацій і суб'єктного досвіду.
Ідеї психологічної суті існування  людини в реальному житті,  акцент на активності суб'єкта  розвинуті С.Л. Рубінштейном. Він і його послідовники на противагу постулатам про безпосередність і апріорність людського досвіду, розвинули ідею про включення досвіду в життєдіяльність, у відношенні до якої він і виявляє свою психологічну природу.
  

Мої статті | Переглядів: 1112 | Додав: вірар | Дата: 10.09.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-12
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz