У програмах «Корекція розвитку», узгоджених із вимогами Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, представлено зміст корекційно-розвивальної роботи, яка сприяє повноцінному розвитку та функціонуванню особистості учнів із тяжкими порушеннями мовлення.
Програми адресовані практичним психологам, учителям-логопедам, корекційним педагогам, учителям підготовчого, 1−4 класів спеціальних навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення, загальноосвітніх навчальних закладів за умов інклюзивного та інтегрованого навчання і спрямовані на реалізацію вимог, передбачених освітньою галуззю «Корекційно-розвиткові заняття».